Ideen bag lynlisten er at gøre det nemmere for vores erhvervskunder at handle på Kontorsyd.dk.

Listen fungerer således, at man tilføjer de varer fra Kontorsyd.dk, man oftest vil bestille til Lynlisten. På denne måde er varerne altid klar til at blive lagt i indkøbskurven, når man som erhvervskunde er logget ind.

Ønsker man at blive erhvervskunde hos Kontorsyd.dk, kan man sende en forespørgsel til

salg@kontorsyd.dk

I mailen bedes man oplyse følgende:

  • CVR-nummer
  • Firmanavn
  • Adresse
  • Hovednummer
  • Kontaktoplysninger på kontaktperson

Vi vil derefter vende tilbage inden for 1-2 hverdage.

 

Sådan oprettes en lynliste på www.kontorsyd.dk

På forsiden – øverst og nederst – kan man tilgå funktionen ’Lynlister’.

Øverst:

Lynliste Billede 1

Nederst:

Lynliste Billede 2

Uanset om du er ny eller eksisterende kunde, så kan man oprette en ny Lynliste ret simpelt. 

Navngiv Lynlisten og klik på +Opret. (Her oprettet som: Lynliste #1)

Lynliste 3

Lynliste 4

Nu er Lynlisten klar til, man kan tilføje varer deri f.eks. kopipapir. (Her er prisen fiktiv).

Lynliste 5

Klik på:

 Lynliste 6 

 

Et nyt lille vindue popper op: 

Lynliste 7

 

Vælg hvilken lynliste du vil tilføje varen til og angiv antal. I dette tilfælde er minimun antal 120 enheder.

Lynliste 8

Du kan skrive en kort note, således du aldrig er i tvivl om, hvilken type varer der kan være tale om. 

 Lynliste 9

Når du har klikket på Lynliste 10 så er produktet gemt. 

Lynliste 11

Næste gang du tilgår din lynliste, vil du nemt og hurtigt kunne foretage dine indkøb. 

Lynliste 12



Copyright © Kontor Syd A/S - Alt indhold på siden, herunder billeder, produktinformation, tekst m.v. tilhører Kontor Syd A/S, og intet indhold fra siden må gengives uden tilladelse